Click Sini:

Monday 4 April 2011

Anwar video sex leaked on youtube

Aku tau bende ni takde kaitan ngan bola. Tapi bagi ak bende ni serius. Korang mesti dah dengar kan kat paper ke atau tenet ke atau TV dah kuar pasal bende ni. Sebenarnya mmg betul, video tu dah leaked pon kat Youtube. Mane aku tau? Pasai aku dah tengok mende tu. Isu perut buncit yang die kate xde langsung. Buncit siket je,biase la orang berumur. Video tu bukan 18sx, takde nudity, cume emotionality je.

Cumenya aku taknak la share mende ni kat blog ni. Takut mengaibkan orang dan takut blog aku kene fire kang aka langgar blogger's term. haha. Korang cari la sendiri kat youtube. Aku tak nak bagi clue. Tapi serius muka same sebijik...


Ps: Aku neutral je, bab kontroversi dan kebenaran nih lain siket

Sbb ramai yang nak link so Anwar video sex leaked on youtube

5 comments:

  1. aku dah tengok... memang sebijik tapi perlu kita ingat kalu dimake-up dan rambut gunting seakan2 anwar dan diambil dgn kamera CCTV ianya boleh kelihatan seakan2 betul...

    Kalu video nie betul... pihak kerajaan kena bawa kedua2nya iaitu pendakwa dan tertuduh di adili secara islam iaitu ke makamah syariah kerana kedua2 pihak adalah Islam...

    yang jadi tanda tanya adalah kenapa datuk eskay kata dia ade dalam video tue sedangkan org yg bersama "ANWAR" di awal video tue tidak seirasnya.

    ReplyDelete
  2. Aku konpius gak ramai orang cakap Eskay tu la clon Anwar. Tp kalo teliti Eskay tu kurus, dan kalo ikut body org kat video tu mmg Mr Y la. Tp, Wallahualam... Tak nak komen lebih2, blog aku kan blog bola. Hahaha

    ReplyDelete
  3. Aah, dah kene block. Tanye la sape2, mesti ade yang dah download.

    ReplyDelete